ناگت مرغ با سبزیجات



خیلی وقت بود که میخواستم دستور ناگت رو بذارم ، چون میدیدم  خیلی ها دنبالش هستند 
این بود که بالاخره از اینجا و اونجا و تجربیات خودم قاطی کردم ، و اینو به دست آوردم :)

ناگت مرغ با سبزیجات 
مواد لازم :
سینه مرغ ۱  عدد کامل 
پیاز ۱ بوته ، کوچک 
سیر ۱  حبه 
۲ قاشق سر خالی پودر سوخاری 
نمک و فلفل 
ادویه تندوری ، در صورت تمایل 
پنیر پیتزا یا هر پنیر کش دار ۸۰ گرم 

۱ عدد تخم مرغ ، مقداری پودر سوخاری ، مقداری ارد سفید برای سوخاری کردن ناگتها 





طرز تهیه :
مواد ذکر شده بالا رو داخل دستگاه خرد کن قرار میدید و خوب میکس  میکنید ، میتونید این کار رو با چرخ گوشت هم انجام بدید 
در مورد ادویه تندوری هم باید بگم که  من ازش خیلی استفاده میکنم ، و شده یکی از ادویه های ثابت خانه ما :)
و از اونجایی که رنگ قرمز زیبایی هم داره ، واسه خیلی  از کارهام مناسب میدونم . خودم این ادویه رو به صورت آماده میخرم والی اگه مایل بودید میتونید داخل این پست ببینید که از چه ادویه هایی ترکیب شده 
روی سطح کارتون یک ورق آلمینیوم قرار بدید و کمی با دست سطح اونو خیس کنید و مواد حاضر  شده رو روی ورق آلمینیوم قرار  بدید و خوب صافش کنید 
دقت کنید که نازک نباشه ، چون موقع سرخ شدن خشک میشه 






در مرحله بعد باید موادتون رو قالب بزنید و مثل سوخاری مرغ سرخشون کنید 


سبزیجات دلخواه رو هم پخته و کمی در کره تفت بدید و همراه با ناگتها نوش جان کنید 
اگر مایل بودید که سبزیجادتون رنگ سبز خودشون رو حفظ کنند ، بعد از چند دقیقه پخته شدن بلافاصله داخل آب سرد همراه با یخ  قرار بدید


نوش جان ، گیلدا 











Kommentare

  1. *** دستت درد نکنه گیلدا جان دقیقا مثه ناگتای بیرون شده

    AntwortenLöschen
  2. گیلدا جان، خیلی خوشحالم کار جدید ازت دیدم ؛ خیلییییی ، این ناگت خوردن داره ها :))))))))))))

    AntwortenLöschen
  3. مرسی لاله جون ، لطف داری عزیزم <۳

    AntwortenLöschen
  4. رزک نازنینم ، من هم خوشحالم که باز در کنار شماها هستم عزیزم ***

    AntwortenLöschen
  5. salam ie soali azatun dashtam mishe az goshkob barghi estefade kard bejaie ghaza saz?//

    AntwortenLöschen
  6. سلام سحر جان
    اگه گشت کوب شما تیغه مخصوص گشت داشته باشه ، بله
    ولی در غیر این صورت اونجور که باید گوشتها چرخ نمیشند و حالت چسبندگی پیدا نمیکنه

    AntwortenLöschen
  7. alie ye baray mehmunaye kuchulu makhsusan. merci Gilda jun

    AntwortenLöschen
  8. اره هما جون راست میگی ، البته ما بزرگها هم بی نصیب نیستیم :)))))))
    مرسی گلم

    AntwortenLöschen
  9. سلام
    دستت درد نکنه بخاطر دستورهای خوبی که مینویسی.میشه بگی روی ناگت ها چی زدی؟ادویه یا پودر سوخاری نزدی؟ رویا

    AntwortenLöschen
  10. سلام رویا جان ، و ممنونم از لطفت
    عزیزم همونجور که تو دستور گفتم من از ادویه تندوری استفاده کردم ، و این ادویه بسیار خوشرنگ و خوش بو هست
    و به صورت عادت همیشه داخل پودر سوخاری یا پودرتندوری میریزم یا سماق

    AntwortenLöschen
  11. مرسی گیلدا جون ، خیلی دستور خوبیه ، نوش جونتون

    AntwortenLöschen
  12. مرسی نازنینم :*******

    AntwortenLöschen
  13. Gilda jon salam ye soal mishe in dastor ro ba goshte charkh karde boghalamon (turky)dorost kard?
    merci Bita

    AntwortenLöschen
  14. سلام بیتا جان ، بله عزیزم
    چون در نهایت باید همه چرخ شه و حالت چسبندگی به وجود بیاره

    AntwortenLöschen
  15. سلام گیلدا جون من تازه با شما و هنر خوشمزه آشپزیتون اشنا شدم از دستور ناگت مرغتون استفاده کردم واقعا عالی و خوشمزه بود ممنون از توضیحات کاملتون

    AntwortenLöschen
  16. سلام دوست عزیز
    ممنونم از ابزار لطفتون و توجهی که دارید
    خوشحالم که خوشتون اومد

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts