سوپرایز سوپ



خمیره  هزارلا ، به مقداره لازم
۳ قاشقه غذا خوری گشنیزه  خرد شده
۲ قاشق پیازه خرد  شده
به مقداره لازم شیر یا خامه
۲ قاشق ارد
میگوی ریز ۴ قاشق
قارچ کوچک ۶ تا ۷ عدد کوچک
۱ عدد تخم مرغ
نمک ، فلفل ، پودره کاری
پیازها را تفت داده و به ان گشنیز ، میگو ، قارچ و ادویه را اضافه میکنیم ،
ارد را با مواده قبلی تفت داده و کم کم شیر یا خامه را اضافه کرده تا مخلوطه ما هماننده ماست  شود،
ظرفهای کوچکه مناسبی را انتخاب میکنیم و روی خمیر قالب زده و خمیر را میبریم ،
زرده و سفیده را از هم جدا میکنیم و سفیده را  کمی به دور ظرفها میمالیم ، که هماننده چسب عمل کند
مخلوط را داخله ظرفها ریخته و خمیر را روی ظرف گذشته و با انگشت سفت میکنیم ،
زرده را نیز روی  خمیرمالیده و به مدته ۱۵ تا ۲۰ دقیقه داخله فر میگذریم
نوش جان ؛ گیلدا

Kommentare

  1. mesle hasmieh baz ham alie to facebook page darid ?

    AntwortenLöschen
  2. سروی عزیز ، من فکر کردم شما اونجا این سوپ رو دیدی که به وبلاگم اومدید ؛))
    من تو پیج ، غذاهای متنوع هستم ، البته همراه با منیژه جون که این پیج متعلق به ایشونه و من فقط کمکشون میکنم
    مرسی از لطف و حسن نظرتون

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts