دلمه پای مرغ


اینو که میبینید دلمه کامل پای مرغ هست که با توجه به این دستور تهیه کردم 
از اونجایی که خوردنش آسون بود ، و درست کردن مرغ کاملش سخت ...... این بود که تصمیم گرفتم فقط از پای مرغ استفاده کنم 
اگه مایل بودید بدونید استخوان داخل ران مرغ رو به چه صورتی در آوردم ، میتونید دوباره از همون مراحلی که گفتم و از عکس شماره ٦ و ٧  کمک بگیرید 
که در واقع با پشت چاقو چند ضربه روی استخوان زدم تا اول بشکنه و بعد با چاقوی تیز کوتاهی گوشتها رو از اطراف استخوان جدا کردم با  بیرون آوردم 
واسه اینکار باید پوست مرغ باقی باشه تا بتونید اونو به راحتی ببندید 

من واسه داخلش از برنج پخته و جعفری خرد شده و مقداری پیاز و فلفل دلمه رنگی استفاده کردم 
البته همراه با نمک و فلفل 
اینکه چه چیزی داخلش میزارید بر میگرده به سلیقه شخصی خودتون 
مواد رو داخل ران مرغ پر میکنید و با کمک نخ مخصوص حرارت اونو میدوزیید ، یا با خلال دندان محکم میکنید 
واسه روش هم از پودر آماده استفاده کردم ، که مخلوطی از پاپریکا ، نمک ، رزماری ، دارچین ، فلفل و کاری هست 


اما باز میتونید به میل خودتون هر چیزی که دوست داشتید روش بمالید 
واسه مدت ٣٠ تا ٤٥ دقیقه داخل فر قرار دادم و با مقداری پوره سیب زمینی میل شد ، جای شما بسیار خالی ی ی :)
نوش جان ، گیلدا 








Kommentare

  1. wowwwwwwwwwwwwww che morghiiiiiiiiiiiii ye kami sakhte dorosht kardanesh vali be khoshmazegish miiarze nushhhhhhhhhhhhh azizammmmm

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی اعظم جون ، نه بابا فکر میکنی سخت نیست گلی
      فقط اولیش دست بیاد همه برات راحت میشه

      Löschen
  2. بسیاااااار بسیااااار عالی و باسلیقه ، بهت میگم تو استاد کارهای سختی ، میگی نه ، ببین چه کردی مادر جان ، نووووش جونتون :*

    AntwortenLöschen
  3. ها ها ، مرسی رزکم
    نه بابا استاد کجا بود ، به قول یکی ما عادت کردیم کرهای سخت رو به جون بخریم :))))))))))

    AntwortenLöschen
  4. منم با رزى موافقم! گيلدا جون استاد كارهايى سختى! من اگه بودم يك سال طول مى كشيد برم سراغ اين دستور!!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبو جونم ، نه بابا فکر میکنی
      واسه من هم اول همچین جالب نبود وقتی رفتم تو کارش دیدم نه بابا میشه از عهدش بر اومد
      ١٠٠% شما نازنینها بهتر از من درست میکنید
      :**

      Löschen
  5. به به گیلدای عزیز خیلی جالبه بایدخوشمزه هم باشه...نوش جونتون.♥

    AntwortenLöschen
  6. مرسی صفا جون ، جای شما خالی عزیزم :*

    AntwortenLöschen
  7. منم این غذا رو درست می کنم حتی بال مرغ رو هم میشه استخونش و در اورد و پر کرد
    خیلی هم خوشمزه می شه به مواد داخلشم به قول تو خیلی می شه تنوع داد
    :* دستت درد نکنه عزیزم جونم
    :) اگه بامداد این عکس و ببینه باید برم پای گاز عاشق غذاهای اینچنینی است


    AntwortenLöschen
  8. ها‌ها تو میگی‌ بامداد ، من میگم پسرم که ۱۹ سالشه :))))))

    اتفاقا یکی‌ دیگه هم به من گفت با بال مرغ ، ولی دیدم دیگه خیلی کوچیکه ، حوصلم سر میاد

    :))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts