خوراک لوبیا سبز



این هم خوراک لوبیا سبز واسه شما دوستان 
نمیدونم شما هم این خوراک رو تهیه میکنید یا نه ؟ 
ترکیب کار مثل لوبیا پلو میمونه با کمی تفاوت ، اینکه از گوشت مرغ استفاده میشه 
البته بعضیها تو لوبیا پلو سیبزمینی نمیریزند ، ولی من میریزم 
اول گوجه و سیب زمینها رو تفت دادم ، همراه با کمی نمک 


بعد لوبیا سبزها رو تفت میدم ، و اونها رو کنار میزارم 


مقداری پیاز رو خلال  کرده و کمی تفت میدم و مرغ رو اضافه میکنم ، همراه با ادویه دلخواه  و کمی هم رب گوجه اضافه میکنم 


از اونجایی که خوراک کمتر از خورشت آب داره ، آبی اضافه نمیکنم و درب ظرف رو میزارم تا خودش آب بندازه 
نیمه های پخت سیب زمینی و لوبیا سبز و گوجه رو هم اضافه میکنم 
واسه ترشی این خوراک هم از پودر غوره یا خود غوره استفاده کردم 
اگه تا به حال نخوردید ، پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید :)
نوش جان ، گیلدا










Kommentare

  1. برام جدید بود گیلدا جون . حتما امتحان می‌کنم . دستت درد نکنه عزیزم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی عارفه جون ، جدی میگی ؟ نمیدونم چرا فکر میکردم همگانی باشه :))

      Löschen
  2. بسي خوش رنگ و خوشمزه!!! اصولا هر چی با لوبيا سبز درست بشه به نظر من خوشمزه ست! راستي گیلدا جون چه خوبه كه اسم المانيش روعكس مي نويسي! اين جوري اسم ها تو ذهن ادم مي مونه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. بسی مرسی ی ی ی نازنین :))
      عزیزم آنقدر که دزد زیاد شده میگم همه جای عکس رو از اسمم پر کنم :)))

      Löschen
  3. چه جالب بود گیلدا..باید تیست کنم به زودی خانوم...مرسی

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی هانی جون ، حتما خوشت میاد عزیزم

      Löschen
  4. خیلیییی دوست دارم ، منم گاهی اوقات کم آب درست میکنم ، از پر آبش بیشتر دوست داریم ، دست گلت درد نکنه دوست جون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. خواهش میکنم رزکم ، خوشحالم که خلاصه یکی شبیه اینو تهیه کرد :))))
      احساس تنهایی میکردم :))

      Löschen
  5. shoma kheyli maahid, dastetoon dard nakone khaste nabashid

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. خواهش میکنم دوست عزیز ، خوشحالم که خوشتون اومد

      Löschen
  6. منم با این دوست ناشناس خیلی موافقم گیلدا جون ... واقعا خیلی
    *** ماهی
    غذاتم که دیگه خوراک لوبیا سبزه و من بی نهایت دوستش می دارم

    AntwortenLöschen
  7. ماهی از خودته گلک ک ک ک :)))
    مرسی لاله جون ، جات خالی عزیزم :***

    AntwortenLöschen
  8. مرسی‌ گیلدا جان ، دستت درد نکنه ، من که از ترکیبش خوشم اومد حتما امتحان می‌کنم {#emotions_dlg.smile}
    Fariba

    AntwortenLöschen
  9. مرسی فریبا جون ، مرسی از توجهت و کامنتت

    AntwortenLöschen
  10. wow khili khoshmazeh be nazar miad ,shame emshabab hamie .mamnon gilda jon
    farima az belize

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام فریما جان , تبریک میگم واسه تلاشتون
      و همینجور نوش جان میگم واسه تصمیمتون
      :)

      Löschen
  11. Antworten
    1. به دنیای آشپزی من خوش آمدید

      Löschen
  12. من عاشق خوراک لوبیا هستم ، اصلا هر چیزی که لوبیا داشته باشه دوست دارم .دستتون درد نکنه گیلدا جون و نوش جونتون باشه

    AntwortenLöschen
  13. مرسی ارغوان جون
    راستش من در حد اگه باشه بخورم و نباشه مهم نیست ..... کار میکردم
    ولی اینبار که تازه بود اصلا واسم معنی و مفهوم دیگه ای داشت :)))

    AntwortenLöschen
  14. es sieht sehr lecker aus.

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts