سوخاری مارچوبه با ماهی



این یکی از اون غذاهای بود که تو بهار تهیه کرده بودم ، زمانی که فصل مارچوبه تازه هست ، ولی وقت پست کردنش نبود 
همونجور هم که گفتم من عاشق این سبزی هستم و هر وقت که تازه اون پیدا شه ، بدون وفقه خریداری ، و خورده میشه :))
من قبلا طرز تمیز کردن مارچوبه و پختش رو براتون گذاشته بودم 
این مارچوبهای سوخاری هم به همون روش تمیز و پخته شده فقط چون باید سوخاری میشدند، کمی کمتر زمان پختش رو گذاشتم 
اگه الان هم خواستید این روش رو پیاده کنید ، میتونید از مارچوبهای یخی یا کنسروی استفاده کنید 

روش کار هم به این صورت بود که مارچوبه ها رو بعد از پختن ، گذاشتم حسابی آبشون گرفته شه 
و طبق سوخاری های دیگه اول به آرد آغشته کردم و بعد به به تخم مرغ و در آخر به پودر سوخاری و گذاشتم تو روغن زیاد سرخ شه 
در کنار این مارچوبه های لذیذ مقداری هم ماهی و سیب زمین پخته میبینید 
نوش جان ، گیلدا 










Kommentare

  1. چه بامزه شده گیلدا جون اگه نگفته بودی نمی تونستم حدس بزنم مارچوبه است
    تا حالا درست نکرده ام ولی کلی به هوسم انداختی
    ***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لاله جون
      خیلی لذیذ ه به خصوص مارچوبه سبز ، حتی میشه با سس هلندی و به تنهایی با لذت خورد
      حتما امتحان کن عزیزم :*****

      Löschen
  2. اون عکس اولیه اینقد هوس انگیز شده که آدم دلش می خواد همون جا این مارچوبه های خوشگل رو یه گاز بزنه! دست گلت درد نکنه دوستم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبنم جونم ، قابل نداشت نازنین :****

      Löschen
  3. چقدر هوس انگیز شدن گیلدا جون ؛ همیشه دلم میخواست از اون پست که گذاشته بودین برای مارچوبه استفاده کنم و بدرستم ؛ همیشه نشده ؛ اما اینبار دیگه همت میکنم ؛ اینجا اکثرا مارچوبه هست ، تا حالا امتحان نکردم ، اما راستش رو بگم دلم برفته.........

    AntwortenLöschen
  4. مرسی رزکم :** راستش من خودم وقتی ایران بودم با اینکه پدرم پیش ژاپنیها کار میکرد و مراتب رو میزشون این گیاه رو میدیدم
    اصلا تصور خوردنش رو نداشتم ، تا اینکه اینجا اومدم و با خرید دیوانه ور آلمانیها تشویق شدم یکبار امتحان کنم
    و دیدم واقع لذیذ ه ، حتی به تنهایی و با سس هلندی خیلی خوشخوراک میشه
    اگه تازه اونو در دسترس دارید حتما یک بار امتحان کن

    AntwortenLöschen
  5. گیلدا جون هنوز کافلند مارچوبه تازه داره . اینقدر خوردنی شده آدم دوست داره ور داره بخوره .

    AntwortenLöschen
  6. وای ی ی چه خوب ، متاسفانه از ما خیلی دوره ، من هر از گاهی میرم اونجا :(
    فکر کنم مال اسپانیا باشه ، چون اینجا که دیگه خیلی وقته فصلش تمام شده

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts