Quiche


من عاشق غذاهای خمیری هستم ، یکی از غذاهای که تو آلمان زیادطرفدار داره ، انواع Quiche هست
که بنا به سلیقه خودتون میتونید از سبزیجات یا انواع کالباس یا تکهای پخته گوشت استفاده کنید
مواد لازم برای خمیر
ارد ۲۵۰ گرم
کره ۱۲۰ گرم
کمی نمک
تخم مرغ ۱ عدد
تمام مواد رو مخلوط کنید و خوب ورز بدهید تا یک دست شود و به مدت ۳۰ دقیقه به خمیر استراحت دهید




مواد لازم برای داخل خمیر
آنچه را که مایل هستید انتخواب کنید
من در اینجا از کالباس ، فلفل دلمه ، قارچ ، و پیاز استفاده کردم
نمک ، فلفل ، پودر جز هندی
پنیر پیتزا ، به مقدار لازم
تخم مرغ ۳ عدد
خامه ۲۰۰ مل
شیر ۲۰۰ مل
البته شما میتونید از کرم فرش هم استفاده کنید که به نسبت از مواد دیگه کم میکنید و کرم فرش اضافه میکنید
مواد اگر احتیاج به سرخ کردن داشته باشد ابتدا سرخ میکنیم ، ولی اگر مثل مواد من احتیاج نداشته باشد فقط خرد کنید
ظرف مورد نظر رو انتخاب کنید ، و خمیر را پهن کرده و داخل ظرف قرار داده و اضافات آنرا ببرید 
مواد خشک  را داخل خمیر ریخته وبقیه مواد را به غیر از پنیر مخلوط کرده و خوب هم بزنید  ، ابتدا کمی پنیر ریخته و  موادشیری
مخلوط شده رابریزید




و سپس باقی پنیر را در تمام نقاط خوب بریزید









سپس به مدت ۳۵ تا ۴۵ دقیقه و با حرارت ۱۹۰ درجه داخل فر قرار دهید
البته من در اینجا تمام مواد رو نصف کردم ، تا بتونم یک Quiche کوچیک درست کنم
نوش جان ، گیلدا







Kommentare

Beliebte Posts