یار ما شور باسه ، آش بلغور





اینجا مدتی هست که هوا خیلی سرد شده ...دیروز و امروز که همش بارون و باد داشتیم
البته من عاشق بارون هستم ، ولی تابستون رو هم دوست دارم
همه اینها واسه این بود که بگم با توجه به سرد بودن هوا ، شدیدا تمایل به سوپ و آش داشتم  ، این بود که رفتم سراغ وبلاگ لیلا گلی
از اونجای که من مدتی هست شدیدا به بلغور گیر دادم ..این بود که دیدم آش بلغوری که لیلا جون درست کرده ، بهترین انتخابه ، البته من مثل لیلا جون زیاد دقت تو پختش نکردم  .
این آش بسیار بسیار خوشمزه بود ، لیلا جون مرسی ی ی ی ی

مواد لازم :
بلغور ۱ لیوان ، که ۲ ساعت جلوتر خیس کرده بودم
لوبیا قرمز ۱ استکان
سیب زمینی ۱ عدد بزرگ ،  به صورت نگینی خرد شده
فلفل دلمه ای نگینی خرد شده ۱ استکان ، که بنده در دسترس نداشتم
پیاز ۱ عدد بزرگ
نعنا خشک ۱ قاشق غذا خوری
نمک ، فلفل ، زرد چوبه
گوجه فرنگی ۲ عدد ، خرد شده
نصف قاشق رب گوجه
اول پیازها رو سرخ کنید ، و سیبزمینی را همراه با پیاز کمی تفت دهید ، گوجه ها را اضافه کنید ، همراه با کمی آب نمک ، فلفل ، زرد چوبه ، رب و بلغورها بگذارید بپزد
بعد از ۱۵ دقیقه پخت فلفلها و نعنا را نیز اضافه کنید ، بهتر است در این آش از لوبیا قرمز پخته استفاده شود ، که میتونید تقریبا در پایان کار اضافه کنید
این آش خیلی زود آماده میشه
نوش جان ، گیلدا 







Kommentare

  1. به به نوش جووونت خانم خوشحالم دوست داشتی عزیزم

    AntwortenLöschen
  2. اون روز اومدم کامنت بزارم نمیدونم چی شد از فیس بوک خارج شدم دیگه یادم رفت امروز دوباره دیدم یادم اوفتاد
    :*

    AntwortenLöschen
  3. اره میدونم این فیسبوک آدم رو بدجوری پرت میکنه بیرون :))))))))
    مرسی عزیزم :***

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts