شیرنی آلمانی



الان متوجه شدم که یکی از دوستان میگفت : مدتها بود که به وبلاگم سر نزده بودم و این بود که ی جورایی سیستم قفل کرده بود و باز نمیشد , خیلی نگران بودم و این حس رو داشتم که دیگه نتونم به دنیای آشپزیم که سالها براش وقت گذاشته بودم و عکس و داستانها , براش نوشته بودم , دسترسی پیدا کنم .... وبلاگم شده بود مثل ی بچه ای که تو دستم بزرگ شده بود و بهش علاقه داشتم , ولی چه کنم که وقت یاری نکرد و با توجه به مشکلات و موانع و روزهای خوب و بد , نتونستم بهش حتی نگاهی داشته باشم .........




الان همون حس به من دست داد , چون بعد از چند ساعت تلاش و  بالاخره بعد از ,   نزدیک به ۱ سال دوباره تونستم وارد  بشم 

بگذریم ....

این ها یکی از شیرینی های عید امسال بود که تهیه کرده بودم , البته دستورش اینجا هست 

فکر کنم تنها چیزی که هنوز آثارش کمی در من بود , همین شوق عکاسی بود




   

Kommentare

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts