برگهای سلیکونی


بقول جیمز باند😎 بادمجان ....کشک بادمجان 

دستور کشک بادمجان رو که همگی بلد هستید و احتیاجی به تکرار مکررات نمیبینم 

فقط تنها موردی که باید بگم اینه که من اصولا میزارم بامجانها پخته بشه بعد آبش رو خوب میگیرم و بعد سرخ میکنم که اینجوری از مصرف روغن زیاد جلوگیری میکنم 

این روش رو مادرم همیشه استفاه میکرد , حتی برای میرزاقاسمی 

البته من برای میرزاقاسمی مخلوطی از پخته و کبابی استفاه میکنم , چون عاشق بوی دودش هستم 

پس این پست رو اختصاص میدم به برگهای خوراکی سیلیکونی 

مواد لازم

کره آب شده و خنک ۴۰ گرم 

سفیده ۴۰ گرم 

پودر قند ۳۰ گرم 

ارد ۴۰ گرم 

طرز تهیه 

سفیده رو با پودر قند خوب مخلوط کنید 

ارد رو اضافه کنید و خوب بزنید تا یکدست بشه 

و در آخر کره ذوب شده 

برای این مدل از کار به سلیکونهای مخصوص احتیاج هست که با کاردک مواد رو روی سیلیکون میکشید و صاف میکنید و اضافات رو میگیرید و داخل فری که از قبل با دمای ۱۷۰ درجه گرم کردید میزارید 

چیزی حدود ۵ دقیقه باید در فر بمونه , و دقت کنید که رنگش تیره نشه , وگرنه دیگه نمیتونید از سلیکون جدش کنید


 

 

Kommentare

Beliebte Posts