نان کنفی کتویی - Hanfbrot



حتما دقت کردید که مدتی هست براتون دستوراتی مختص به رژیم کتویی میزارم 

البته این رو هم دقت کردید که , خیلی از غذاهایی که اینجا تو وبلاگ من پیدا میشه  , اگر به نام کتو ثبت نشده , ولی به راحتی این افراد میتونن  ازش بهرمند بشن , مثل پست قبلی که کاری اسفناج و مرغ بود و یا کلی از غذاهای شمالی 

برای افراد کتویی یکی از مهمترین مواردی که از تو لیست غذایشون حذف میشه , کربو هیدراتها هست , یعنی انواع نانها که با ارد تهیه میشه و یا برنج و حبوبات و غیره 

بخاطر همین چند تا دستور , از جمله همین دستور , مختص این عزیزان هست 

در اینجا طرز تهیه یک مدل نان کتویی رو یاد میگیرید که در اون به جای ارد گندم , از ارد بادام و آردهای مجاز دیگه استفاده میشه 

مواد لازم :

تخم مرغ ۶ عدد کوچک 

پنیر کوارک ۴۰ درصد ۵۰۰ گرم 

* همینجا ذکر میکنم که میتونید از مخلوطی از ماست پر چرب و پنیر خامه ای هم استفاده کنید 

ارد نارگیل ۶۰ گرم 

ارد کنف ۴۰ گرم 

اسفرزه ۲۰ گرم + ۳ قاشق 

ارد بذر کتان ۴۰ گرم 

ارد بادام یا پودر بادام ۲۰۰ گرم 

بیکینگ پادر ۱۰ تا ۱۵ گرم 

مخلوطی از مغز دانه های آفتاب گردان و کتان و کدو , به میزان لازم 


 

طرز تهیه : 

ابتدا , تخم مرغ ها رو با کوارک خوب مخلوط کنید 

آردها رو پیکینگ پادر مخلوط  کنید و به موادتون اضافه کنید 

مغز دانه های خوراکی رو هم اضافه کنید و خوب ورز بدید 

موادتون به ۱۰ دقیقه استراحت احتیاج داره 

بعد خوب بهش فرم بدید و اگر دوست داشتید مثل من  تو قالب بزارید , اما بدون قالب هم امکان پذیر هست 

روی نان  رو ۲ تا ۳ قاشق  اسفرزه بپاشید و بهش برش بدید 

و درون فری که از قبل گرم کردید با دمای ۱۸۰ درجه و به مدت تقریبی ۵۰ دقیقه بزارید تا بپزه 

بعد از آماده شدن بهتره بزارید خنک شه و بعد برش بدید 

این نان بر عکس نان قبلی که براتون اینجا گذاشته بودم , سفتره و محکمتر هست 

و ماندگاری خوبی داره 

من برای تهیه خودم این مواد رو نصف کرده بودم 

امیدوارم که از تهیه اش لذت ببرید 

نوش جان , گیلدا 



 

Kommentare

  1. سلام گیلدا جان ممکنه اسم آلمانی مواد را بگید و اینکه از کجا میخرید؟ ممنون عزیزم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام دوست عزیز
      این مواد رو , البته آردها رو میتونید از فروشگاه های بزرگ مثل رال یا کافلند و روه خروداری کنید , مغازه های بیو هم دارن
      ارد نارگیل Kokosmehl
      ارد کنف Hanfmehl
      اسفرزه Flohsamenschalen
      ارد بذر کتان Leinsamenmehl
      ارد بادام Mandelmehl

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts