نان رژیمی کتو




میدونید که آلمان یکی از کشورهایی هست , که انواع نانهای خوشمزه و سیاه و سفید و رنگا رنگ رو تولید میکنه 

قبلا بحثی تو فیسبوک گذاشته بودم که کدوم کشور تنوع نان بیشتری دارن 

خوب , خیلی از دوستان از محل اقامت کشورهای خودشون , نام بردن , ولی با یک سرچ در نت میشه آمار این رشته رو بدست آورد



 

اینی که میبینید , مافین یا شیرینی نیست :)) 

بلکه  یک نان گوگلی و تپل و مپل هست , که بدون ارد تهیه شده 

و ایده خیلی خوبی برای اون دسته از عزیزانی هست که به ارد حساسیت دارن و البته یک نان رژیمی 

 یک نان رژیمی , برای افرادی که رژیم کتو رو اجرا میکنن 

با کمک یکی از دوستان عزیز به دستور این نان که خانوم شری در اینستاگرم خودشون گذاشته بودن  , رسیدم 

و اما دستورش 


مواد لازم :

ارد بادام ۴۰ گرم یا ۶ قاشق 

ارد اسفرزه ۳۰ گرم یا ۶ قاشق 

ارد نارگیل ۱۰ گرم یا ۲ قاشق ( که من بجاش از ارد بادام استفاده کردم )

ماست پر چرب ۴ قاشق 

تخم مرغ ۴ عدد 

پکینگ پودر ۲ قاشق چایی خوری 

نمک ۱/۴ قاشق چایی خوری 

* اگر دوست داشتید میتونید از دانه هایی مثل  تخم آفتاب گردان یا کدو و غیره استفاده کنید 


طرز تهیه :

مواد خشک رو با هم مخلوط کنید 

جداگانه ماست و تخم مرغ رو با هم خوب بزنید و بعد مواد خشک رو بهش مخلوط کنید 

خوب مخلوط رو بهم بزنید 

در ابتدا کمی موادتون  شل هست 

ولی بعد از نیم ساعت , خوب خودش رو میگیره و سفتر میشه 

میتونید در این مرحله دانه های دلخواهت رو بهش اضافه کنید 




بهتره که از قالبهای مافین استفاده کنید تا خوب اینجور گوگولی  در بیاد :))

ولی اگه نداشتید , خیلی راحت گلوله کند تو دستتون و رو کاغذ روغنی بزارید 

روش کمی کنجد بپاشید 

 و در فری که از قبل گرم کردید قرار بدید 

دمای فر ۱۷۰ درجه و به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه مناسب هست 

من مقادیر رو دوبرابر کردم و به راحتی تو فریزر نگهداری کردم :)

نوش جان و سلامت باشید 

گیلدا



  

Kommentare

Beliebte Posts