کیک کتو با موس شکلاتی





قبلا براتون کیکی رو که با ارد بادام تهیه میشه , رو گذاشته بودم

البته ۲ قاشق ارد داخلش بود که من این سری همون ۲ قاشق ارد رو هم کنسل کردم که کیکی مناسب حال افراد رژیمی ( کتو ) باشه 

پس با کلیک کردن به این قسمت میتونید دستور کیک رو پیدا کنید 

من با تهیه همون کیک و  یک لایه موس شکلاتی کیک رو به این شکل  در آوردم 


براتون تهیه موس شکلاتی رو اضافه میکنم 

شکلات تلخ ۱۰۰ گرم 

شیر ۱۱۰ میل 

شکر مجاز ۵۰ گرم 

خامه ۲۵۰ گرم 

ژلاتین پودری ۲ قاشق 




برای تهیه این موس , شکلت و شیر و شکر رو به صورت بن ماری حل کنید 

جداگانه خامه رو بزنید تا از حالت مایع در بیاد و شکل بگیره 

وقتی شکلات کمی از حرارت افتاد , بهش ژلاتین رو اضافه کنید و خوب هم بزنید 

و بعد خامه زده شده رو اضافه کنید و خوب هم بزنید و روی کیک بریزید 

البته فراموش نکنید که کیک باید تو قالب باشه تا بتونه فرم موس رو حفظ کنه 

و بعد برای چند ساعت داخل یخچال قرار بدید و میل کنید 

نوش جان , گیلدا  

 


 

Kommentare

Beliebte Posts