اسنک حلزونی




این هم یک اسنک خوشمزه و ساده ، با نام اسنک حلزونی
هم راحت بود و هم خیلی خیلی خوشمزه .... واسه اون مواقع که مهمان سر زده دارید ی ایده بسیار خوبی هم میونه باشه

این اسنک با خمیر ۱۰۰۰ لا تهیه میشه ، من وسطش از گوشت دودی استفاده کردم
شما میتونید همه چیز دیگه که به همون ضخامت باشه استفاده کنید
خمیر رو پهن کردم و گوشتهای دودی رو روش چیدم 


مقداری سیر رو داخل روغن زیتون له کردم و روی گوشتهای دودی و خمیر میمالیم 



خمیر رو همراه با گوشتها با دقت رول میکنیم و با کمک یک چاقوی تیز میبریم 




و در آخر روی خمیر بریده شده را مقداری زرده تخم مرغ مالیده و تا مدتی که طلایی شوند درون فر با حرارت ۱۸۰ درجه قرار میدهم
به همین آسونی :))
نوش جان ، گیلدا 















Kommentare

  1. به به گیلدا جان چه ساده و راحت .برای تغذیه مدرسه بچه ها هم عالیه ممنون گیلدا جان

    AntwortenLöschen
  2. مرسی نسرین جون ، آره عزیزم به نظر من واسه همه جا و همه شرایط مناسبه :))

    AntwortenLöschen
  3. گیلدا جان خیلی راحت و عالیه جون میده برای شبها و مواقع تنبلی

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts