کیک کدو تنبل با فولونگ پنیری




اگه یکی از من بپرسه که ۱ دونه کدو تنبل دارم و میخوام  باهاش ی شیرینی تهیه کنم , چی پیشنهاد میدی ؟؟؟؟ 

در ۳ انتخاب دلخواه , و در هر ۳ مورد این کیک رو پیشنهاد میکنم 

هر چند که خودم یکی از طرفداران پر و پا قرص و پر تعصب  شیرینی کاکا , گیلانی هستم .... ولی باید بگم که این مورد با فولونگ پنیری داخلش , یکی از بهترینهای , کدو تنبل میتونه باشه



مواد لازم برای خمیر کیک 

ارد ۱۲۰ گرم 

تخم مرغ ۱ عدد 

پودر شکر ۹۰ گرم 

کره ۱۵۰ گرم 

پکینگ پادر ۱ بسته 

شکر ۴۰ گرم 

ماست یا پنیر خامه ای ۱ پیاله یا ۱ پیمانه

پوره کدو ۱۲۰ گرم 

دارچین و وانیل , از هر کدام ۲ قاشق چ  

نمک , کمی 



مواد فولونگ 

تخم مرغ ۱ عدد 

پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم 

ارد ۳ قاشق غ 

شکر ۵۰ گرم 


برای تهیه مواد اولیه , قبل از هر چیزکره  و تخم مرغ رو با هم خوب مخلوط کنید 

در مرحله بعدی پوره کدو و پنیر و شکر رو اضافه کنید 

مواد خشک رو با ارد مخلوت کرده و به مخلوط قبلی اضافه میکنیم و با قاشق خوب هم میزنیم 

نیمی از مواد را کف قالب مورد نظر میریزیم 



تهیه فولونگ 

تهیه این مواد خیلی ساده هست و فقط باید همه مواد ذکر شده رو  داخل ظرف جداگانه ای مخلوط کنید 

حالا کل مواد فولونگ رو روی لایه اولی خمیر میریزیم 

و دوباره مابقی خمیر رو روی لایه فولونگ اضافه میکنیم 

چند بار آهسته قالب رو به کف صفحه کار میکوبیم و درون فری که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه  گرم کردیم , با مدت تقریبی ۴۵ دقیقه قرار میدیم 

بعد از این مدت با سیخ چوبی امتحان کنید که کیکتون پخته یا نه , در غیر این صورت ۵ دقیقه دیگه بهش زمان بدید 

میتونید از مغز تخمه کدو هم برای کارتون استفاده کنید 

نوش جان , گیلدا



  

Kommentare

  1. سلام گیلدا خانوم هنرمند
    دو تا سوال از خدمتتون داشتم.
    اول اینکه از کجا سبزیجات را در آلمان تهیه میکنید؟ فروشگاه مواد غذایی ایرانی یا فروشگاه های آلمانی. دوم اینکه سمنو و شیری برای سال نو سفارش میگیرید زحمتش
    است لطفا ایمیل بزنید من شماره تماس بدم بهتون.
    Maryamlovl@gmail.com
    ممنون برای پست بکشید ﷼؟ اگر جواب بله

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts