سالاد کرفس و تن ماهی


قبل از این پست براتون یک پست از سوپ کرفس گذاشته بودم 

اصولا جز اون دسته افرادی نبودم که از کرفس بدم بیاد , ولی زیاد هم مورد مصرفم نبود 

😅
اما الان مدتی هست که آشناییم باهاش خیلی بیشتر شده :)) و نصبت بهش ارادت خاصی پیدا کردم 

این پست رواختصاص دادم به سالادی که هم شیک و مجلسی هست و هم سالم و خوشمزه و از همه مهمتر خیلی راحت

برای تهیه این سالاد فقط کافیه که ساقه های جوانتر کرفس رو برای کارتون انتخاب کنید 

احتیاج به قسمت قاشقی  این گیاه یا همون انتهای کرفس داریم  

تو یکی دیگه از پستها خواهم گفت با قسمت بالایی ساقه این گیاه چطوری میتونید ی سالاد خوشمزه دیگه تهیه کنید 

 


جداگانه داخل ظرفی چند قاشق سس مایونز ۱ تا ۲ حبه سیر له شده , چند قاشق پنیر خامه ای , چند قاشق روغن زیتون , مقداری نمک و فلفل و پودر ففل دلمه ای و خورد شده پیازچه و برگهای  سبز کرفس رو خود مخلوط کنید 

و بعد بهش ماهی تن کنسروی اضافه کنید , بهتره که ماهی ها کاملا له نشه و کمی شکلش رو حفظ کنه 

البته من اینجا ماهی دودی لاکس که اصولا تو فروشگاها پیدا میشه , اضافه کردم 

چون عاشق اون بوی دودش هستم 

😍حالا موادتون رو ,  روی ساقه های کرفس بریزید و توی ظرف مورد علاقه خودتون بچینید و از میل کردنش لذت ببرید


نوش جان , سلامت باشید  

گیلدا



 

  

Kommentare

Beliebte Posts