کوکی نارگیلی - Kokosküsse




من خودم به شخصه عاشق  نارگیل هستم ولی از نوع تازه :)
از شیرینی هایی که توش نارگیل هم استفاده شه  کم و بیش خوشم میاد
ولی خیلی ها رو دیدم که به طعم این میوه تو تمام موارد عشق میورزن
از جمله شیرینی باشه
قبلا هم دستور شکلات های نارگیلی  رو اینجا گذاشته بودم
ولی اینها کوکی های نارگیلی هستن که بسیار لطیف و خوشمزه و ماندگاری  بالا دارن
در ضمن خیلی هم کم شیرین هستن , یعنی دقیقا همون چیزی که من همیشه تو شیرینی ها میگردم :)
مواد لازم :
کره  ۱۲۵ گرم
شکر ۵۰ گرم
شکر قهوه ای ۵۰ گرم ( اگر در دسترس نبود از همون شکر سفید استفاده کنید )
وانیل شکری ۱ بسته
تخم مرغ ۱ عدد
پوست رنده شده لیمو , ۱ قاشق چایی خوری
ارد ۱۵۰ گرم
نشاسته  ذرت ۵۰ گرم
پکینگ پادر ۱ قاشق چایی خوری
پودر نارگیل ۱۰۰ گرم
کمی نمک
مقداری پودر شکر یا شکلات آب شده برای تزیین


طرز تهیه :
شکر , کره , وانیل و پوست لیمو رو با همزن بزنید تا پوک و یکدست شه
سپس تخم مرغ رو اضافه کنید
مواد خشک رو ( بجز پودر نارگیل ) اول با هم مخلوط کنید و الک کنید
و سپس همراه پودر نارگیل  به مواد قبلی اضافه کنید و کمی ورز بدید
خامیرتون بسیار نرم و لطیف هست
از مواد گلوله های دلخواه و فرم دلخواه تهیه کنید و روی سینی فر قرار بدید
با همون سینی حدود نیم ساعت یا کمی بیشتر داخل یخچال بزارید
فرتون رو از قبل گرم کنید و شیرینی ها رو با دمای ۱۸۰° و به مدت ۱۵ دقیقه بزارید تا بپزه
بعد میتونید از گوس لیمو یا پودر شکر و یا شکلات آب شده , برای تزئین استفاده کنید
نوش  جان , گیلدا 


Kommentare

Beliebte Posts