توپک بادمجون - کوفته بادمجون




مدتی پیش , مقداری بادمجون کبابی کرده بودم تا بزارم تو فریزر 
 مقداری رو جدا کردم تا این توپکهای خوشمزه بادمجونی یا کوفته بادمجون رو تهیه کنم 
واسه تهیه شون بادمجانهای کبابی رو خوب له کردم و گذاشتم که آبشون بره و همراه با مقداری جعفری یا گشنیز خرد شده , پیاز رنده شده بدون آب , سیر رنده شده , چند قاشق پنیر پیتزا رنده شده ( هر چی بیشتر بهتر ) , نمک , فلفل , ادویه تندوری , زردچوبه و چند قاشق ارد سوخاری مخلوط کردم 
دقت کنید که اول ارد سوخاری رو کم بریزید و خوب همه رو مخلوط کنید و چند ساعت بزارید بمونه تا رطوبت جذب ارد شه , و بعد اگه دیدن از موادتون میتونید گلوله تهیه کنید که هیچ ولی اگه نتونستید باز هم کمی اضافه کنید 
میتونید از نان تست خیس شده در شیر یا آب هم استفاده کنید 
جداگانه هم مواد لازم واسه سوخاری کردن رو آماده کنید 
از مواد گلوله های تهیه کنید و داخل ارد معمولی و بعد تخم مرغ  و بعد ارد سوخاری بغلتانید و سرخ کنید 
این توپکها با سس تند خیلی لذیذ میشه 
به همین راحتی و لذیذی ^_^
نوش جان , گیلدا 








Kommentare

  1. به به ، میدونم که امتحان کنم عاشقشون میشم ، عجب ایده ی خوبی گیلدا جان ، خیلی دوست داشتم این دستورت رو ، دسسستت درد نکنه و نوش جان

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اره رزکم , میدونم که تو هم مثل من خراب بادمجون هستی :))))
      مرسی دوست گلم

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts