کوکوی بادمجان



تو شمال ی خوراکی پخت میشه با نام ورقه که از برشهای سرخ شده بادمجان و ی لایه تخم مرغ  هست 
در واقع چیزی شبیه به کوکو هست ولی چون باید بادمجانها سرخ شه روغن زیاد احتیاج هست 
به شرطی که به روش گفته شده قبلی بخواهید با کمترین روغن اونو سرخ کنید :))

چیزی که تو این وبلاگ کم داشتم دستور کوکوی بادمجان بود که اونو هم امروز اضافه میکنم 
این کوکو رو خیلی از دوستان تهیه میکنند که به نظر من کوکوی بادمجان تنها چیزی که بهش طعم باور نکردنی میده ، گردو هست 

و اما مواد لازم :
من مواد رو واسه ١ تابه ذکر میکنم 
بادمجان  ١ عدد بزرگ 
پیاز ١ عدد 
ماست ٢ قاشق 
گردو نگینی ٣ قاشق 
جعفری خرد شده ٣ قاشق 
تخم مرغ ٣ عدد 
زردچوبه ، نمک ، فلفل 
سیر ١ حبه 
ادویه مورد نظر ، که من از تندروی استفاده کردم 
پودر سوخاری ٢ قاشق 

طرز تهیه :
بادمجان  رو پوست کنده و رنده میکنیم ، پیاز رو هم رنده کرده و باید دقت داشته باشید که بعد از رنده کردن کاملا آب اضافه رو بگیرید 
باقی مواد رو اضافه کرده و خوب هم میزنیم 


تابه رو با روغن گرم کرده و مثل هر کوکوی دیگه مواد رو داخل تابه ریخته 
درب تابه رو میزاریم که خوب مغز پخت شه و میزاریم اون طرف دیگه بپزه 
کوکوی لذیذ شما آمادهست برای میل کردن 
نوش  جان ، گیلدا 

* پخت و این خوراک با توجه به علایق شخصی و خانوادگی میباشد 







Kommentare

  1. به به گيلدا جون دستت درد نكنه
    خيلي عالي شده

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لاله گلی ، جات خالی عزیزم

      Löschen
  2. چقده دلم خواست! به به! من نمى دونم از روى دستور هانيه درست كردم يا رزى؟؟؟؟ خيلى خوشمزه بود! يادمه توش نعنا خشك داشت! ولى راست مى گى گردو هم توش خيلى عالى ميشه! دست گيلدا جونم درد نكنه كه هميشه پويايى داره و چيزهاى خوشمزه برامون مياره!

    AntwortenLöschen
  3. خواهش میکنم نازنین ، اره نعنا هم باید خوشمزه کنه
    من ١ بار هم با گیشنیز درست کردم اون هم خیلی خوب شد
    به هر حال جاتون خالی بود ;)

    AntwortenLöschen
  4. دستت درد نکنه گیلدا جان ، خیلی وقته که نخوردم ، هوس کردم اساسی :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. قربونت نازنین ، جات خالی ی ی ی

      Löschen
  5. آخ آخ که من عاشق غذاهای با دمجونی هستم این کوکوت هم که محشر شده نوش جان عزیزممممم

    AntwortenLöschen
  6. پس مثل خودمی اعظم جون ، جات خالی گلم

    AntwortenLöschen
  7. گیلدا جونم این کوکو چه هوس انگیز شده. وای دلم خواست. بادنجان تو هر غذائی خوشمزه هست. من گوشت خیلی‌ کم میخورم این کوکو عالی‌ هست برام. نشنیده بودم کوکو بادنجان با گردو ؟؟!!!حتما امتحان می‌کنم

    براتون کامنت گذاشته بودم برای پست‌های دیگه ولی‌ نمیدونم چرا بدستت نرسید. به‌‌ هر حال من هنوز هستم و از کارهات لذت می‌برم گر‌ چه کم کاری می‌کنم. {#emotions_dlg.embarassed}

    AntwortenLöschen
  8. سلام سوزان نازنین
    عزیزم دلتنگت بودیم ، متاسفانه من پیغامی ازت بجز این پیغام دریافت نکردم
    البته فکر کنم که مشکل از وبلاگم باشه عزیزم :)))
    خوشحالم که باز دیدمت و مرسی از پیغامت

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts